דיני משפחה – בנימה אישית

מה עושים? מהיכן מתחילים?  

ראשית קח/י נשימה עמוקה.. זה לא סוף העולם..

בין אם הרגע נכנסת לאתר, או בין אם כבר הספקת לבדוק ולחקור את הנושא.. בין באתרי האינטרנט, בין ע"י חברים, מדיה וכו…,   דע/י- אף מקרה הוא לא בדיוק כמו שלך!!!  וזהו פרט חשוב מאוד, שכן כל מקרה בנוי מרכיבים שונים, וההבדל הוא בפרטים הקטנים.

באתר זה קיבצנו את המידע המפורט אודות הליכים שונים שהינכם עלולים ל"היתקל" בהם במהלך המקרה הפרטי שלכם, כדאי ורצוי לקרוא ולהבין את הסוגיות השונות- ידע מקנה שקט וביטחון.

לא ניתן לסכם את הסוגייה המורכבת, המסובכת , העדינה והאישית לכמה שורות, אולם אם נצטרך לבחור להפנות את ה"זרקור" לכיוון אחד, היינו מפנים זאת אליכם- האנשים בסיפור, הזוג שעד לפני זמן לא רב חי ביחד, חלק את אותה המיטה, אותם החלומות …,

בסופו של יום, ככל שתשכילו להבין כי הפתרונות נמצאים אצלכם, כן- אצלכם, תחסכו מפח נפש, כסף, זמן, אנרגיה, ועוד מרעין בישין..

שימו את האגו בצד, תנהלו שיחה כנה ומכבדת, וכן, אפשר גם לפרוק כעסים, בצורה מכבדת ולא מזלזלת. 

הילדים – הם הכי חשובים, תשתדלו כמה שפחות לגרום להם נזק, כי נזק קרוב לוודאי שיווצר. תחסכו היום את הטיפולים היקרים שתצטרכו לשלם לפסיכולוג ילדים עקב מלחמה מיותרת.

ויתור- מה לעשות שחלק מהתהליך של פירוק התא המשפחתי מצריך גם לוותר על רצונות מסויימים, ממון, הרגלים שונים ועוד, עדיף לוותר כאשר עדיין יש "אוויר בריאות" ולא לפני שעומדים לטבוע..

אל תתפתו להיכנס למלחמה עקב טעות של בן הזוג או גחמה רגעית שלו.. עליכם להבין שכמו שאתם נמצאים במצב עדין, גם הצד השני נמצא באותו המצב, ולפעמים גם יותר.

ניהול נכון של התהליך ע"י עורך הדין הוא אינו ערובה להסגת כל רצונותיכם. כמו שנאמר רבות בענייני מלחמה "יודעים איך נכנסים, לא יודעים איך יוצאים". ישנם דברים שאינם תלויים בעורך הדין שלכם,לא כל מה שאתם רוצים מקבל ביטוי מיידי, עורך דין  טוב יודע איך תראה התמונה הכוללת ולא חלקי פיקסלים.

ישנם ילדים? – תשמרו על יחסים תקינים איתם ועם בין הזוג ככל האפשר, גם עוה"ד הטוב ביותר לא יודע איך ניתן לבטל הורות ביולוגית.

נכנסתם להליך ארוך ומתיש- תשמרו את "הפרטים" בתוך הבית.. כמה שפחות לערב את הסביבה הקרובה, מידע רגיש עלול לשמש נגדכם או לרעתכם בעתיד.. טוב לא יצא מזה.

תפנימו – עשיתם טעויות? תלמדו מהן, ותצאו מחוזקים.

חשיבה חיובית- אתם בתוך ההליך בעל כורחכם.. אין דרך חזרה, תחשבו טוב.

ולסיום – תמיד תזכרו, הרבה עברו את זה לפניכם והרבה יעברו אחריכם, בסוף אתם תתגברו על זה ותמשיכו הלאה, תשאירו אנרגיה מספיקה גם לזה.

בהצלחה

Scroll to Top